Job 319 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Officer


Functie

Opzoek naar een nieuwe uitdaging in Diegem? Om het team hier te versterken zoeken ze een Customer Care Officer . Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!

Als front like agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over elektronische beveiligingsproducten en -diensten. Hieronder een greep uit jouw takenpakket:

  • Je communiceert met klanten via telefoon en e-mail.
  • Vragen en problemen van klanten worden zorgvuldig geregistreerd in gegeven systemen. Je probeert eerst zelf het probleem op te lossen voordat je het doorstuurt naar een andere afdeling.
  • Je neemt proactief contact op met klanten om problemen te voorkomen.
  • Bij de opstart van nieuwe klanten werk je samen met interne afdelingen en zorg je ervoor dat alle procedures correct worden gevolgd om aan hun behoeften te voldoen.
  • Daarnaast denk je na over manieren om de kwaliteit van onze dienstverlening aan klanten te verbeteren en de efficiëntie van het team te optimaliseren.

Jouw profiel

Als Customer Care Officer vind je jezelf terug in onderstaande beschrijving:

  • Je drukt je vlot uit in Nederlands en Frans.
  • Je hebt reeds ervaring als klantendienstmedewerker en hebt interesse in technologieën op het vlak van beveiliging en computersystemen.
  • Een uitgesproken teamplayer die de werkinstructies nauwkeurig opvolgt, daarin herken je jezelf.
  • Je omschrijft jezelf als een analytisch denker, oplossingsgericht en behulpzaam.
  • Klantvriendelijkheid is jouw prioriteit en je kan goed omgaan met stress.
  • Je bent bereid te werken in 3 shiften (7u-15u30, 9u-17u30 en 10u20-19u), enkel op weekdagen.
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

Je kan bij de klant rekenen op een mooi loon en hiernaast nog enkele extralegale voordelen:

  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
  • Kilometervergoeding
  • 2 dagen homeoffice mogelijk na inwerkperiode
  • 20 verlofdagen + 6ADV + 1 extra per dag + 5 jaar ancienniteits

Solliciteren

BrightPlus Vilvoorde
02 600 47 60
vilvoorde@brightplus.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht